منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

قرعه کشی فروشگاه سی تو

\"فروشگاه

فروشگاه محصولات گنو/لینوکس سی تو

چند روزیه که به خاطر مشکلات شخصی روز های بدی رو دارم می گذرونم. کمتر هم وقت به اینترنت می دم. اما چیزی که دیروز باعث شگفتی من شد یک پیام مستقیم بود توی توییتر از فروشگاه سی تو. البته درست نیست که پیام های مستقیم رو توی وبلاگم بنویسم ولی خب بنا به این که من و احتمالا خود سی تو مشکلی با این نداره، اون پیام رو کپی می کنم:

sitoir: سلام – شما برنده خرید ۲۵۰۰۰ تومان نرم افزاز فروشگاه لینوکس سی تو شدید. پس از اتمام جشنواره می توانید اقدام به خرید تا این سقف نمایید

بله! من ۲۵۰۰۰ تومن برنده شدم! راستش من همیشه پشتیبان این فروشگاه بودم و البته از خریدارانشون هم محسوب می شم. البته به خاطر هدف زیبایی که دارن به این شدت ازشون پشتیبانی می کنم.

امروز هم این ایمیل رو دریافت کردم:

به اطلاع کلیه کاربران گرامی فروشگاه لینوکس سی تو می رساند که تنها یک روز دیگر جهت خرید محصولات با تخفیف استثنائی فرصت باقی است و تمامی اجناس از روز پنجشنبه با قیمت اصلی عرضه خواهند شد.

همچنین خریداران محترم جهت پرداخت و ارسال اطلاعات فیش واریزی فقط تا پایان روز پنجشنبه فرصت دارند و در روز جمعه تمامی فاکتورهای پرداخت نشده حذف می گردند.

برنده توییت پنجم مردادماه چه شخصی بود؟
بنا به قول قبلی در روز پنجم مردادماه قرعه کشی در بین توییت کنندگان سی تو برگزار گردید و شخص با نام کاربری saarblog@ مدیر وبلاگ http://saarblog.wordpress.com برنده 25000 تومان بن خرید نرم افزار از سی تو گردید.
برای توییت کردن فروشگاه جهت آگاهی از جشنواره ها و محصولات جدید از آدرس http://www.twitter.com/sitoir استفاده نمایید.

با تشکر از همراهی شما
مدیریت فروشگاه محصولات گنو/لینوکس سی تو

البته اضافه کنم که این جشنواره ها زمان خوبی برای خریدن یک سری از توزیع هایی که به این راحتی به دست نمیان هستش. در کل، علاوه بر تشکر از این فروشگاه، این رو اضافه کنم که هدف این فروشگاه یقیناً یک هدف مادی نیست، قیمت پایین محصولات گویای این ادعای منه. هدف زیبای توسعه ی آزادی نرم افزار هدفیه که من حدس می زنم باعث ایجاد این فروشگاه شده. این فروشگاه قبل از این هم یک سری اوبونتو برای جشن انتشاری که من توی دانشگاه برگزار کردم به صورت رایگان ارسال کرده.
پس بیایم ما هم با پشتیبانی از این فروشگاه توی فرهنگ سازی نرم افزار آزاد نقشی داشته باشیم و این فروشگاه رو با خرید خودمون حمایت کنیم.

شاید بهتر از این پست جایی برای یک سری پیشنهاد به این فروشگاه نباشه! لاتک فارسی و البته پروژه ی زی پرشن هم یک نرم افزار آزاد فارسی هستش که نیاز به حمایت داره. متاسفانه شاید اسم این رو هم خیلی نشنیدیم. من قبل از این به تیم توسعه ی  پارسیکس هم پیشنهاد گنجوندن این برنامه رو توی توزیع خودشون کردم که متاسفانه استقبالی نشد. خب از سی تو می خوام که پیگیر این نرم افزار و گنجوندنش توی فروشگاه باشه که من قول می دم یکی از اولین کسانی باشم که اون رو می خرم.

پیشنهاد بعدی من هم اینه که روی مخازن محلی بیشتر تکیه کنن. یکی از مشکلات ایرانی ها سرعت پایین اینترنته که باعث شده از جامعه ی متن باز بیشتر از پیش دور باشن. این مخازن محلی می تونه حد اقل مقداری از این کاستی رو جبران کنه.

پیشنهاد سوم هم این که آرم فروشگاه یا لوگوی اون رو توی این تصاویر کوچیک 80 در 15 پیکسلی بذاره تا کسانی که این فروشگاه رو حمایت می کنن اون آرم رو توی صفحه ی خودشون بذارن.

پ ن: راستش چند وقتی بود که می خواستم مجموعه کامل LCD4Linux رو بخرم. پس احتمالا این کار رو با این جایزه خواهم کرد. البته در کنار اون بدم نمیاد سیستم عامل اندروید گوگل به صورت دیسک زنده رو هم تجربه کنم. در کل یه پست هم در مورد خرید های خودم خواهم نوشت!


بعد نوشت

توی این چند وقت که از اینترنت دور بودم گویا مخازن محلی اوبونتو به فروشگاه اضافه شده! اینم لینک!


\"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\"



برچسب ها :