منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

می‌گو ترنسلیشن پارتی در مشهد

طبق صحبتهایی که دیروز با بچه‌ها داشتیم، قرار گذاشتیم روز شنبه صبح تا بعد از ظهر دور هم جمع بشیم و کارهای مفید دسته جمعی انجام بدیم! که البته هدف و برنامه‌ی اصلی حول پروژه MeeGo میچرخه!
ترجمه قسمتهای باقیمانده از سیستم‌عامل،‌ نصب و اجرای اون روی موبایل و نت‌بوک و البته ادامه‌ی برنامه‌هایی که در رابطه با ویکیپدیا و تکمیل نمودن صفحات مربوط به نرم‌افزارهای آزاد  داشتیم حالا با محوریت MeeGo :) (و البته یک تجربه از یک فعالیت دست جمعی که امیدوارم ادامه پیدا کنه)
خوب برنامه طبق خبر اعلام شده در وبسایت رسمی مشهدلاگ از ساعت ۸ صبح شنبه ۶ آذر ماه شروع می‌شه و تا ساعت ۵ بعد از ظهر ادامه خواهد داشت. البته که هر کس در هر ساعت از روز که بتونه خواهد اومد.
از جایی که کسانی خواهند بود که از صبح تا بعد از ظهر حضور داشته باشند پس برنامه‌ای برای نهار با همکاری دوستان ترتیب خواهیم داد ;)
مکان برنامه چی شد؟
محل دائمی ( بعله! مشهدلاگ هم صاحب یک محل دائمی توپ شده P: ) جلسات مشهدلاگ یعنی: بلوار لادن، لادن ۴۷، پلاک ۲۳، دفتر پی‌گیری پویا

با حضور پررنگ خود اسباب یک تجربه‌ی جالب در راستای توسعه و تبلیغ نرم‌افزارهای آزاد را برای خود و دوستانتان فراهم آورید! (اوه چی گفتم!)
منبع خبر: http://mashhadlug.org/node/122

=-=-=-=-=
Powered by Blogilo


دسته‌بندی شده در: گروه کاربران لینوکس مشهد, اخبار Tagged: مشهد



برچسب ها : , ,