منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

نسخه نهایی ردهت اینترپرایز لینوکس ۷ منتشر شد

از ۲ هفته پیش تبلیغات شرکت ردهت برای یک رخداد مجازی یا اصطلاحا Webinar با عنوان “Redefining Enterprise OS” در روز ۱۰ جون ۲۰۱۴ بر روی وب سایت این شرکت نمایان بود.  امروز و دقایقی پیش با شروع کی‌نوت این مراسم امکانات جدید و انتشار نسخه جدید سیستم عامل RHEL توسط مدیر ارشد توسعه RHEL 7  اعلام شد.

redefining-enterprise-os

در معرفی RHEL 7 به نکات بسیاری از قبیل چگونگی مدل توسعه نرم‌افزارهای اوپن سورس توسط ردهت اشاره شد و اینکه چگونه سیکل انتشار خود را به صورت یک نرم افزار تست و آزمایشی در Fedora تا یک نرم افزار بالغ و سطح اینترپرایز طی می‌کنند تا به صورت توزیع لینوکسی مثل Red Hat Enterprise Linux منتشر شود. همچنین اشاره کامل به این شد که ردهت اینترپرایز لینوکس تا به امروز بر روی سرورهای ۹۰ درصد از شرکت‌های Fortune 500 در حال سرویس‌دهی است و این برای دنیای اوپن‌سورس جدا از اینکه تنها یک بازار و منبع درآمد برای یک شرکت تجاری است، میتواند یک افتخار باشد.

همچنین از اهداف کلیدی انتشار RHEL 7 به استفاده آن در Hybrid Cloudها اشاره شد و در کنار این، خانواده جدید RHEL نسخه هفتم را ردهت لینوکس برای مجازی‌سازی، زیرساخت رایانش ابری و برای اینترپرایز سرورها معرفی کرد.

اگر هنوز با امکانات جدید RHEL 7 آشنایی ندارید پیشنهاد میکنم این پست از وبلاگ را که قبلا در همین مورد اختصاصا نوشته بودم را مرور کنید.



برچسب ها : , , , , , , ,