منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

چهارمین همایش سراسری نرم افزارهای آزاد/متن باز

نوشته شده توسط .

ZCONF4

اطلاعات کلی:

زمان برگزاری

این همایش به مدت دو روز در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریورماه برگزار می شود. همایش از ساعت ۹ صبح روز ۱۴ شهریور آغاز می شود و تا ساعت ۴ بعد از ظهر روز ۱۵ شهریور ادامه دارد.

 

محورهای همایش

هر مبحث یا تکنولوژی که با مجوز آزاد/متن باز باشد می تواند از محور های این همایش باشد. اگر در هر یک از این محور ها تخصصی دارید یا علاقه مند به آشنایی هستید می توانید در این همایش شرکت کنید.

 

شرایط شرکت

در هر سن و سالی که باشید با هر تفکری می توانید به راحتی در این همایش شرکت کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد. برای حضور در همایش فقط دو نکته را در نظر داشته باشید: لبخند بزنید و لباس گرم را فراموش نکنید :)

( مهلت ثبت نام : تا ۱۰ شهریور ماه )

محل برگزاری

زنجان . بلوار اشراق . سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مفتح

 

زمان بندی کلی روز اول

ساعت ۹ برنامه آغاز می شود. ساعت ۱۱ استراحت. ساعت ۱ تا ۲ ناهار. ساعت ۴ استراحت. ساعت ۷ پایان روز اول. زنجانگردی و سپس صرف شام.

 

زمان بندی کلی روز دوم

ساعت ۹ برنامه آغاز می شود. ساعت ۱۱ استراحت. ساعت ۱ تا ۲ ناهار. ساعت ۴ استراحت. اختتامیه. سپس در صورت تمایل دوستان می توانند در تور تفریحی که از یکی از بناهای تاریخی بازدید خواهد شد شرکت کنند.

 

چرا زیکانف؟

دور هم باشیم

ما هر سال از همه جای ایران دور هم جمع می شویم که دیداری تازه کنیم. دوستان جدیدی پیدا کنیم و رابطه های کاری خودرا افزایش دهیم…

ایده بدهیم

ما از هر ایده که کارآمد و تازه باشد پشتیبانی می کنیم. این پشتیبانی فقط یک شرط دارد: ایده ی شما باید در قالب مجوز های آزاد / متن باز باشد…

از هم یاد بگیریم

ما از هر ایده که کارآمد و تازه باشد پشتیبانی می کنیم. این پشتیبانی فقط یک شرط دارد: ایده ی شما باید در قالب مجوز های آزاد / متن باز باشد…

میکروفون دست شماست

می توانید در این همایش خود را نشان دهید. بسیاری از دوستانی که در سال های گذشته در این همایش شرکت کرده اند اکنون با هم همکارند…

محصولات خود را معرفی کنید

آیا شما محصولی دارید که مایلید آن را به دنیای متن باز معرفی کنید؟ برای این کار فقط یک شرط داریم : متن باز / آزاد :)

ما یک جامعه ایم

ما یک جامعه ی بزرگ و به روزیم. با هم ارتباط داریم، زمینه ی کاری مشترک و تفکرات مشابه باعث شده تا فعالیت بیشتری نسبت به سایرین داشته باشیم…

« آزاد / متن باز » یک فرهنگ است

ما اعقتادمان این است که نرم افزارهای آزاد/متن باز فقط نرم افزار نیستند . ابزاری هستند که ما می توانیم با استفاده از آنها به ساختن یک دنیای ایده آل کمک کنیم. دنیایی که در آن همه به طور رایگان از امکانات و ابزار ها بدون هیچ دغدغه ای استفاده می کنند.
تمام تلاش ما این است که این فرهنگ را گسترش دهیم. آزادی نه فقط در بخش نرم افزار که بلکه در تمامی عرصه های زندگی ما باید تجلی یابد.

ما تمرین می کنیم: تمرین می کنیم که از هر قشری که باشیم به هم احترام بگذاریم. از هر ابزاری برای کمک به هم استفاده کنیم. ابزار ها فقط یک وسیله هستند،‌ پس ما تمرین می کنیم که از آنها استفاده کنیم بدون اینکه تعصبی به استفاده از آنها داشته باشیم. تمرین می کنیم که هر چیزی را که ما را از رسیدن به اهداف مان باز میدارد کنار بگذاریم. هر چیزی که ما را محدود می کند باید کنار گذاشته شود. ما می خواهیم دنیایی بسازیم که در آن همه با هم دوست باشند و به بهتر شدن زندگی در این کره ی خاکی کمک کنند.

شرایط حضور در همایش

  1. برای کسانی که مقاله ارسال کرده اند و مقاله پذیرفته شده هتل یا خوابگاه به همراه غذا به عهده ی هیئت اجراییه و کاملن رایگانه.
  2. دوستانی که مایل هستن در همایش شرکت کنند باید مبلغ ۳۰ هزار تومن! که همون مبلغ سال پیشه واریز کنن به حسابی که اینجا عنوان شده. این هزینه برای غذا هم کافی نیست! بیشتر برای اطمینان از حضور شماست و تدارکی که باید دیده بشه.
  3. تیم اجرایی برای دوستانی که هزینه رو پرداخت کردند و ثبت نام کردند خوابگاه و غذا در نظر می گیره
  4. خانم هایی که مایل هستن در همایش شرکت کنن چون امکان دادن خوابگاه بهشون نیست باید در هتل مستقر بشن که باید یک چهارم هزینه ی هتل رو برای دوشب پرداخت کنن. یعنی ۶۰ هزار تومن برای دوشب. این بند شامل آقایانی که با همسرشون یا مادرشون هم تشریف میارن میشه. یعنی اگر مقاله ارسال کردید و پذیرفته شده فقط ۶۰ هزار تومن برای هتل همسرتون پرداخت می کنید. یا اگر خودتون هم مقاله ارسال نکردید در صورت تمایل برای استقرار در هتل باید مبلغ ۱۲۰ هزار تومن به ازای دو شب استقرار خودتون و همسرتون در هتل پرداخت کنید. توجه کنید که این ۶۰ هزار تومن هزینه ی ثبت نام + هزینه هتل هستش.
  5. زمان ثبت نام برای حضور در همایش برای خانم ها یا کسانی که با خانواده تشریف میارن تا اول شهریور ماه هستش. یعنی اگر بعد از این زمان ثبت نام کنید تیم اجرایی تعهدی در قبال پیدا کردن هتل برای شما نداره.
  6. زمان شرکت در همایش برای بقیه تا ۱۰ شهریور ماه ادامه داره.
  7. تیم اجرایی هزینه ی دو وعده ناهار و یک وعده شام و یک وعده صبحانه رو برای شرکت کننده گان تقبل می کنه. برای روز ۵شنبه ناهار و شام و برای روز جمعه صبحانه و ناهار.
  8. در صورتی که هزینه رو پرداخت کردید می تونید اطلاعات مورد نیاز زیر را به ارسال کنید:
    • نام و نام خانوادگی
    • شماره ی پیگیری
    • شماره ی کارتی که از آن کارت انتقال داده اید
    • مبلغ پرداخت شده
    • نام و نام خانوادگی و شماره ملی شخص یا اشخاصی که در همایش شرکت خواهند کرد
  9. پس از بررسی یک ایمیل برای شما ارسال می شود که شامل تایید پرداخت و سایر اطلاعات مورد نیاز است. اگر ایمیل را دریافت کردید به معنی این است که حضور شما در همایش بلامانع است.
  10. هزینه ی پرداخت شده در صورت عدم شرکت در همایش قابل بازگشت نیست.

نوشته چهارمین همایش سراسری نرم افزارهای آزاد/متن باز اولین بار در لینوکس سیزن , آموزش گنو / لینوکس پدیدار شد.



برچسب ها :