منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

کاربران استیم برای گنو/لینوکس در حال زیاد شدن است

پس از انتشار استیم برای گنو/لینوکس، کاربران این پلتفرم در گنو/لینوکس به ۲٫۰۲ درصد رسید.
گرچه کاربران ویندوز استیم از گنو/لینوکس بیشتر است، اما در این مدت کم، کاربران گنو/لینوکس به ۳ برابر کاربران استیم برای مک رسیدند و این چیزه خیلی خوبی است. :)

منبع اصلی خبر


دیدگاه‌ها:

مهدی بیگی <یک‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹>

و این چیز خوبی نیست ، استیم چیز خوبی نیست ، نرم افزار غیر آزاد برای جامعه‌ی آزاد ما چیز خوبی نیست . اگر خبر در مورد گنو/لینوکس قرار میدید خوبه که به فلسفه‌ی نرم افزار آزاد هم پایبند باشید :)

مهدی بیگی <یک‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۲>

گفته که : It might encourage GNU/Linux users to install these games, and it might encourage users of the games to replace Windows with GNU/Linux توی این مورد باهاش خیلی موافق نیستم خودش هم گفته که نظر شخصیشه که سودش بیشتر از ضررشه اما در دراز مدت قطعا عادت به استفاده از نرم افزار غیر آزاد خطرناک خواهد بود . ولی در کل مقاله به درست نبودن استفاده از نرم افزار آزاد اشاره کرده در آخر هم گفته : If you want to promote the cause of freedom in computing, please take care not to talk about the availability of these games on GNU/Linux as support for our cause البته به نظر میرسه هدف شما صرفا اشاعه‌ی نرم افزار آزاد نیست و کلا اخبار رو منتشر میکنید پس به کار خوبتون ادامه بدید :)

حامد رمضانیان <یک‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۷>

چرا؟

حامد رمضانیان <یک‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲>

از این لحاظ خوبه که این بازی‌ها در پلتفرم آزاد اجرا خواهند شد\. استالمن هم این این رو تایید می‌کنه. http://www.gnu.org/philosophy/nonfree-games.html

حامد رمضانیان <یک‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۲>

من نظر شخصی‌ایم اینه که بهتره تو یک پلتفرم آزاد بازی غیرآزاد انجام بدی تا این‌که توی یک پلتفرم غیرآزاد. به همین دلیل اینو آخر خبر نوشتم که این چیزه خوبیه! هدف این سایت هم اشاعه هر خبری که متعلق به فناوری است، این سایت هم از هر لحاظ آزاده (کد، محتوا و ...) هر کسی تو این سایت میتونه خبر بنویسه بنابراین اگه دوستان نرم‌افزار آزادی خبر بنویسن میشه خبرهای نرم‌افزار آزاد :)

حامد مومنی <یک‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰>

استیم چیز مزخرفیه!

حامد مومنی <یک‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۸>

دقیقا نمیدونم مشکلات من بخاطر استیم بوده، یا بازی های کرک شده. ولی خوب خیلی وقتا مشکل داشته و بازی اجرا نشده.