منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

کارت اعتباری لینوکس

بنیاد لینوکس خبر از ارائه یه سری کارت اعتباری لینوکسی برای افرادی که قصد پشتیبانی از این بنیاد رو دارن داده.این کارت یه شیوه ساده برای کمک به توسعه و رشد لینوکس هست و نکته بامزه‌اش هم اینه که همیشه تاکس رو باخودتون دارید.
بنیاد لینوکس این کارت رو با همکاری شرکت CardPartner و از طریق بانک UMB عرضه می‌کنه. برای فعال‌سازی هر کارت، بنیاد لینوکس ۵۰ دلار گیرش میاد. علاوه بر اون درصدی از هر خریدی که با این کارت انجام بشه هم به این بنیاد می‌رسه.تمام پولی که از این طریق به دست بیاد با هدف تسریع نوآوری تو لینوکس صرف برگزاری رویدادهای فنی و تامین هزینه سفر برای اعضای جامعه کاربری لینوکس خواهد شد.

کارت اعتباری لینوکس

دارندگان این کارت مزایایی هم دارن که مهم‌ترینش اینه که به میزان امتیازهایی که با این کارت‌ها جمع می‌کنن می‌تونن خریدهای مجانی، بلیط هواپیما و صدها مورد دیگه به دست بیارن.

اگه لینوکسی هستین حتما الان دارین می‌گین ای کاش می‌شد تو ایران هم از این کارت‌های اعتباری داشت و این رو تهیه می‌کردین. خوبیش اینه که این بار نباید خیلی غصهٔ تو ایران بودن و دسترسی نداشتن به چنین سرویس‌هایی رو بخوریم، چون این کارت فقط تو آمریکای خبیث عرضه میشه. این بار با بقیه لینوکسی‌های دنیا هم‌دردیم. :)

منبع: +



برچسب ها : , ,