منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

یه استارت آپ، یه کتاب صوتی و درباره تبلیغ این کنار

سعید زرین فام عزیز چندبار پیشنهاد کرده بود که کتاب «گوگل چگونه کار میکند» رو بخونیم که البته با جواب احمقانه ما مبنی بر اینکه کتاب چند صفحه هست و اینها روبرو می‌شد 😀 ولی از اونجایی که سعید پیشنهاد بد نمیده من توی ذهنم بود که این کتاب رو یه جوری بخونم. خوشبختانه یکی دیگه از دوستان، نوار رو معرفی کرد.

من هم توی همون چند ثانیه اول بررسی سایت، کتاب صوتی گوگل چگونه کار میکند رو خریدم و فعلا که از خریدم خیلی راضی هستم فقط یه مقدار به نظر میرسه سرورشون شلوغ شده و بعضی وقتا دانلود کتاب متوقف میشه که البته به خاطر چند بخشی بودن دانلود و امکان ادامه دانلود و نپریدن هرچی دانلود شده و همینطور پشتیبانی کامل از امکانات آفلاین، این مورد اذیتم نکرد.

بهونه‌ها برای خرید نسخه‌های قانونی آثار غیر فیزیکی داره روز به روز کمتر میشه، لطفا از این ابزارها استفاده کنید تا خالق این آثار بتونن به کارشون ادامه بدن و با کیفیت و امید و انگیزه بیشتری کار کنن و ما هم از آثارشون لذت ببریم.

و یه موضوع بی ربط: در مورد آگهی این کنار؛ می‌خوام امتحان کنم ببینم همچین وبلاگی میتونه هزینه ناچیز هاستینگ خودش رو از طریق یه تبلیغ ساده در بیاره یا نه!