منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

نوروز سال ۱۳۹۰

۱۰ سال پیش ، وقتی وارد سال ۱۳۸۰ شدیم خیلی کم سن و سال تر بودم . اون زمان با خودم فکر کردم ۱۰ سال دیگه وقتی به سال ۱۳۹۰ رسیدیم دور و ورم چجوری خواهد بود . من چه شکلی هستم ؟ دنیا چه شکلی هست ؟ و از این دست فکرا . حالا به سال ۱۳۹۰ رسیدم و  فقط میتونم بگم فکرشم نمیکردم که ۱۰ سال دیگه پشت لبتاب نشسته باشم و یک مطلب برای وبلاگم بنویسم ؟! اون زمان حتی نمیدونستم وبلاگ چی میتونه باشه ؟!( حتی یادم نمیاد اون زمان اسم اینترنت را شنیده بودم یا نه ؟ خوب خیلی تند رفتم ! فکر کنم اسم اینترنت را شنیده بودم ؟! اصلا فکر کنم  صفحه یا هو را هم دیده بودم !!!! باید چند دقیقه فکر کنم ! صبر کنید !!! فکر کنم یک سال بعدش شنیدم ! نه شایدم دو سال بعدش ! اصلا اینو ولش کنید .) اون زمان ها برزخ نوجوانی بود همه چیز شبیه یک علامت سوال و تاریک و روشن های افراطی .

الان هم  به رسم واحد ده تایی یک دهه ی دیگه شروع شد (یعنی تا چند روز دیگه البته ) البته این 10 سال با همون واحد باینری گذشت (یعنی اندازه دو سال )  . حالا دارم فکر میکنم ۱۰ سال دیگه دنیا چه شکلیه من چه شکلیم ؟ وبلاگم چه بلایی سرش میاد ؟

شاید ۱۰ سال  دیگه (۱۴۰۰ )  به جا لبتاب یک وسیله عجیب دیگه جلوم باشه که بش میگن نوه یا نتیجه یا نبیره یا ندیده ی کامپیوتر و یک اسم مندراوردی هم گذاشتن روش ! شاید یک جنگ تو دنیا به وقوع بپیونده و بش بگن جنگ جهانی سوم !  شاید هم آب از آب تکون نخوره ! شاید هم مرده باشم و ۱۰ سال دیگه را نبینم  ( خدا بیامرزدم – یک فاتحه بخونید این تیکه ! )  ! شاید یک دختر کوچولو کنارم نشسته باشه  و خیلی شبیه من باشه چون ژن های من را به ارث برده ! شاید هم هزار فرسنگ اون ور دنیا اونقدر گرفتار باشم که همه ی این موضوع ها یادم رفته باشه ! شاید هم یک ادم افسرده و تنها باشم که به هیچ کدام از ارزوهاش نرسیده ! پیشبینی آینده حتی اگر تنها متغیرش خودم باشم سخته  وای به حال وقتی که مسئله یک تابع چند جمله ای و سینوسی و نمایی و لگاریتمی  نمیدونم چندین و چند متغیره و احتمالات و به قول مادر بزرگا هزار درد بی درمون دیگه باشه !  تنها فاکتورایی که هم جای درستی هستند و هم پیشبینیشون همیشه درست از اب در میاد  کار و فکر و ….. ( این یکی رو نمیگم که کلیشه از سر و روی نوشته میباره ! یک بی سوالی به حساب بیاریدش که یک پادشاه باستانی خیلی میترسید کشورش این کلمه رو از دست بده ) .

خوب فعلا  نو روزتان ( روز نویتان )  مبارک (پیشاپیش !) !  lol

\"\"

دسته‌بندی شده در: شخصی \"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\"



برچسب ها :