منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

نسخه جدید تم پلاسما Ronak برای KDE 4.10

اول از هر چیز سال نو خورشیدی بر همه دوستان فرخنده باد. \':)\'

از زمانی که از تیم توسعه پروژه چاکرا جدا شدم تنها پروژه‌‌ای که از آن زمان برای دل خودم زنده نگه داشتم، پروژه تم پلاسما Ronak هستش که هرزگاهی برای تنوع یه دستی بهش میکشم و کمی تغییرات در اون ایجاد میکنم تا بتوان بهترین نما پلاسما را با این تم در محیط دسکتاپ KDE و Plasma داشته باشم. این تم تا نسخه KDE 4.9 و تا زمانی که به صورت رسمی و پیشفرض در توزیع چاکرا استفاده میشد به خوبی کار میکرد تا اینکه در KDE 4.10 دیگر هماهنگی با پلاسما نداشت.

توی این چند روزی که از تعطیلات نوروز میگذرد وقتی پیدا شد تا این تم رو کمی تغییرات ظاهری به آن اضافه کنم و همچنین با KDE 4.10 هماهنگش کنم. نمای کلی این تم از دسکشاتی که گذاشتم قابل دیدن است و برای دوستانی که تا به حال از آن استفاده نکردند باید بگویم این تم از نظر ترکیب رنگ Dark هستش و از نظر اجزا سعی شده در مینیمال ترین حالت ممکن باشد.

\"Ronak-View-Small\"

همچنین این تم قبلا توسط سایت Webupd8 و در سایت KDE-Look هم معرفی شده است. اگر تمایل به تم مینیمال و Dark برای دسکتاپ پلاسمای خود در میزکار KDE در هر توریع لینوکس دارید میتوانید این تم را به عنوان عیدی نوروز ( نوروزانه \':D\' ) از طرف من قبول کنید و از این لینک دانلود کنید.



برچسب ها : , , , , , , , , , , , ,