منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

تغیر عنوان

دقایقی قبل عنوان سایت رو از “یک ابر گیک” به “رز مشکی” تغیر دادم.راستش دلیل خیلی محکمی براش ندارم ولی خب از اسم قبلی زیاد راضی نبودم و خب این عنوان هم عنوانی با مفاهیم زیادی هست.

رز مشکلی اصولا وجود نداره و چیزی که بهش رز مشکی میگن همون رز سرخه ولی با رنگ خیلی تیره که به نظر مشکی میاد.

حالا این که این اسم چه ویژگی خاصی داره دقیق نمیشه گفت ولی خب چند تاش ایناست:

کمیابه و درحال انقراض هست.این باعث میشه که افرادی که مخاطبش هستند بهش بیشتر توجه بکنند هرچند که خیلی ها بهش به چشم یک گل معمولی نگاه میکنند و یا خیلی ها نادیدش میگیرند.

ابهت زیادی داره.رنگ مشکی یکی از قدرتمند ترین رنگ هاست.رنگی که عمق زیادی داره و توی ذهن باقی میمونه.توی طراحی گرافیک جزو رنگ های مهم حساب میشه ولی استفاده ازش نیاز به حساسیت زیادی داره.

عیب هارو مخفی میکنه.رنگ مشکی بر خلاف سفید تمام مشکلاتشو پنهان میکنه و نمیگذاره که دیده بشن.انگار میریزه توی خودش.

رنگ خط فرمان اکثر گیک ها :) بله درسته.هنوز اصالت گیکی خودمو از دست ندادم.مشکی برای خیلی از گیک ها از جمله خودم رنگ پس زمینه تریمنال (همون خط فرمان متنی) هست که با رنگ های خیلی روشنی که برای متنش انتخاب میکنیم شکل جالبی میگیره و  مارو یاد فیلم هایی مثل ماتریکس مینداره!

تمام این داستانا و عوض شدن عنوان به معنی این نیست که قراره روند کارم عوض بشه.هنوزم موضعاتی که دربارشون مینوسم همون موضوعات قبلی هستند و فقط عنوان عوض شده چون به نظرم هر کسی از معنی عنوان سر در نمیاورد و این یک نقطه ضعف جدی بود.



برچسب ها : , ,