منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

روش های نگهداری فیلم – بخش سوم – تبدیل فایل های تصویری DVD

تبدیل فایل های تصویری DVD یا vob

در این بخش به بررسی چگونگی تبدیل فایل های تصویری DVD با فرمت vob به فایل هایی با توسعه avi با حجم یک تا دو CD، بدون کاهش کیفیت، می پردازم.

این نوشته، ادامه مطلب «روش های نگهداری فیلم - بخش دوم - تبدیل فایل های تصویری» می باشد، لطفا پیش از مرور این نوشته، مطلب پیشین را مطالعه نمایید، در غیر این صورت احتمالا با عبارات و کلمات نا متعارفی مواجه خواهید شد!

روش اول:
در این روش، سادگی و روانی کار مد نظر است. برنامه ای با نام SimpleDivX به کمک ما می آید، اطلاعات ساده ای از ما می پرسد و فیلمی با کیفیت خوب، با کمک mencoder به ما می دهد! این برنامه را می توانید از آدرس http://simpledivx.org پایین گذاری کنید. (در زمان انتشار این مقاله، نسخه 1.40.19 منتشر شده است)

از محاسن این برنامه می شود به سادگی کار، کیفیت خوب فیلم خروجی، ابزار هایی کمکی برای crop کردن فیلم، انتخاب خودکار کانال فیلم DVD، لیست کردن اطلاعات صوتی فیلم، ارایه کردن تمامی زیرنویس های فیلم و ... اشاره کرد. چنین برنامه ای، مسلما معایبی نیز دارد که عبارت است از، محدود شدن کاربران حرفه ای به گزینه های این برنامه، وجود مشکلات و باگ ها در انتخاب خودکار فیلم در برخی از DVD ها (که ممکنه بعدا رفع بشود) و ...

ادامه مطلب «روش های نگهداری فیلم - بخش سوم - تبدیل فایل های تصویری DVD»



برچسب ها :