منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

تیشرت دبیان-ی و پازل !

نزدیک چند ماه قبل، یک موضوع باعث شد که برای debian یه طرح بکشم، طرحی که هم میخواستم هنری باشه و هم کاربردی. این فکر یک تصمیم، بدون مواد اولیه بود، مثل یه پازل که باید تیکه هاشو پیدا میکردم و کنار هم میچیدم.

\"\"

چیزی که من را به طرح نهایی رسوند یعنی تقریبان آخرین  تیکه ی  پازل،این  infographic بود، که همه اطلاعاتی که میخواستم را داشت :

\"\"

تیکه ی اول پازل این بود که، از همون اول میخواستم شکل نهایی برای چاپ روی تیشرت مناسب باشه .

\"\"

وقتی طرح تیشرت تموم شد دیدم چرا طرح را بیشتر پیش نبرم و یه infographic ,واقعی تر نباشه؟و این تیکه ی بعدی پازل بود! برای همین یه تغیراتی توش دادم و در نهایت تاریخ ها به تصویر اضافه شد و برای تصویر روی موس پد هم مناسب بود .

\"\"

یک تیکه دیگه پازل یه آدمی بود  که  اسم شخصیت های ورژن های  دبیان  یادش میرفت و باشون مشکل داشت، من هم طرح را جوری کشیدم که شکل هر شخصیت با حروف اسم خودش ساخته شده! البته میدونید که اگربخوایم هم شکل شخصیت را داشته باشیم و هم از حروف اسم خودش استفاده کنیم، مجبوریم یکم حروف را به شکل های عجیبی بنویسیم ! \':D\'

دست اخر هم تبدیل شد به یه مجموعه که رفت توی ویترین  sito.irو چون قبلا هم خیال داشتم یک سری برچسب امده کنم! بنا بر این دو سه تا طرح قدیمی دیگه هم برای تیشرت و برچسب به ویترین اضافه کردم.

\"\"

\"\"

\"\"



برچسب ها : , , , , , , ,