منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

نرم افزار آی‌کاپ و زبان پارسی در نسخه‌ی جدید

نرم‌افزار ICup 2014 را در مطلب معرفی آن معرفی کردیم در نسخه‌ای که به بررسی آن پرداختیم زبان پارسی هنوز در لیست زبان‌های پشتیبانی شده قرار نداشت در نسخه‌ی جدید این نرم‌افزار زبان پارسی هم به لیست زبان‌های این نرم‌افزار افزوده‌شده است برای این کار. ایتدا نسخه‌ی جدید را دانلود نمایید و همچون روشی که در این مطلب گفته شد به اجرای آن اقدام کنید.

برای تغییر زبان نرم‌افزار بر روی گزینه‌ی Options کلیک کرده و در پنجره‌ی گزینه‌ها در قسمت Language زبان پارسی را انتخاب کنید. (همانند تصویر زیر.)

icup1

سپس قادر خواهید تا برخی اطلاعات موجود در نرم‌افزار را به زبان پارسی ببینید، البته همه‌ی اطلاعات پارسی نخواهد بود ولی اطلاعات آفلاین به پارسی ترجمه‌شده‌اند. کار ترجمه‌ی این نرم‌افزار را آقای اردلان اصغری انجام داده است.

icup2

سپس قادر خواهید تا برخی اطلاعات موجود در نرم‌افزار را به زبان پارسی ببینید، البته همه‌ی اطلاعات پارسی نخواهد بود ولی اطلاعات آفلاین به پارسی ترجمه‌شده‌اند. کار ترجمه‌ی این نرم‌افزار را آقای اردلان اصغری انجام داده است. بااین‌حال ای‌کاش نام گروه‌ها از ABC به الف، ب، پ تغییر نمی‌یافت به این خاطر که اکثراً با حروف لاتین شناخته می‌شوند و نه فارسی.

icup4

در تصویر زیر اولین بازی ایران با نیجریه مشخص است که در استادیوم بایکزادا  (بایکسادا درست‌تر است) و در شهر کوریتانا برگزار می‌شود، اما نام مربیان و بازیکنان به پارسی نوشته‌نشده.

icup7

icup5

امیدوارم فرهنگ استفاده از نرم‌افزارهای با زبان بومی افزایش یابد و همچنین امیدواریم تیم ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ موفق باشد.

1 دیدگاه برای این نوشته:

  1. ابوالفضل یونسی:
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ممنون بابت معرفی. واقعا زیبا و خوبه

ارسال نظر سریع



برچسب ها : , ,